Certyfikat autentyczności

gdghdgdhhdgh igj doigj soifs oihgo sfig osig soifg sodifgserut0e9ru 0rg 0er8u gigs

2 LATA GWARANCJI

SPRAWDŹ WARUNKI

Istanbul Mehmet Polska sprzedaje wyłącznie w 100% ORYGINALNE i CERTYFIKOWANE talerze. Wszystkie talerze produkowane są z NAJLEPSZEJ klasy stopu brązu B20 i SELEKCJONOWANE osobiście przez założyciela firmy Istanbul, Pana Mehmet Tamdeger-a.

Na WSZYSTKIE talerze pochodzące z autoryzowanej sieci dystrybucyjnej w Polsce udzielana jest RZETELNA GWARANCJA.

certyfikat

2 LATA GWARANCJI

Istanbul Mehmet Polska udziela 2-letniej gwarancji na WSZYSTKIE swoje talerze.

Gwarancja Door to Door

Odbierzemy od Ciebie i dostarczymy z powrotem już wymieniony talerz na NASZ KOSZT.
Twoim zadaniem jest tylko odpowiednio przygotować przesyłkę. Resztą się NIE MARTWISZ.

Expresowa procedura gwarancyjna

Wiemy jak ważny jest RZETELNY support gwarancyjny, dlatego nasza gwarancja, to jasne zasady z EKSPRESOWĄ realizacją.

Certyfikat oryginalności

KAŻDY talerz Istanbul Mehmet, kupiony w autoryzowanym punkcie sprzedaży, dostarczany jest wraz z CERTYFIKATEM AUTENTYCZNOŚCI, który zawiera model talerza oraz jego dokładną wagę.

CZAS TRWANIA GWARANCJI
hihat

HI-HAT

2 LATA GWARANCJI

crash

CRASH

2 LATA GWARANCJI

ride

RIDE

2 LATA GWARANCJI

china

CHINA

2 LATA GWARANCJI

splash

SPLASH

2 LATA GWARANCJI

effect

INNE

2 LATA GWARANCJI

Sprawdź okres i warunki gwarancyjne pozostałych tureckich producentów.

Warunki gwarancji

 

Gwarancja na talerze ISTANBUL MEHMET obejmuje  wady materiałowe dla WSZYSTKICH talerzy w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu u autoryzowanego sprzedawcy. Zgłoszenia gwarancyjne należy składać sprzedawcy, u którego został kupiony talerz.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • uszkodzony talerz,
  • skan potwierdzenia sprzedaży klienta końcowego,
  • skan lub numer faktury sprzedaży do sklepu.

Talerz następnie będzie kontrolowany przez upoważnionego przedstawiciela firmy ISTABUL MEHMET w celu ustalenia decyzji przyjęcia lub odrzucenia roszczenia. Niektóre reklamacje mogą być odrzucone z następujących powodów:

– uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu, używania nadmiernej siły,

– uszkodzenia powstałe w skutek upadku, nadepnięcia, zmiażdżenia,

– uszkodzenia wynikające z niewłaściwego transportowania i przechowywania,

– uszkodzenia typu „key hole” lub pęknięcia na otworze montażowym,

– uszkodzenia na krawędzi talerza (pęknięcia lub wgniecenia),

– wielokrotne pęknięcia wskazujące na użytkowanie talerza po powstaniu uszkodzenia,

– brak potwierdzenia sprzedaży,

– talerz kupiony z drugiej ręki,

– modyfikacje techniczne nie wykonane przez producenta, np. otwory pod nity.

Decyzja o rozpatrzeniu gwarancji jest wysyłana drogą mailową w ciągu 10 dni od momentu dostarczenia kompletnego zgłoszenia (patrz akapit 2) tak, aby każdy sklep mógł przekazać decyzję  swojemu klientowi w ciągu 14 dni.

Unmute

TALERZE TWORZONE Z PASJĄ